İnternetin En Popüler Online Oyunları Listesi


İşten güçten kendine biraz vakit ayırmak isteyenler, ya da dışarı çıkmak için hazırlanmakta olan eşini beklerken zamanın bir türlü geçmediğini anlayan ve birşeyler yapmak isteyenler, ya da onca tasarım arasında beyni sulanmaya başlamış olan arkadaşlar gibi siz değerli internet kullanıcıları için tasarlanıp hizmete sunulmuş olan oyun sitelerinden bazılarının popüler oyunlarını sizlerle paylaşacağım. Çocuk oyunları araba yarış oyunları bebek barbie giydirme oyunları futbol basketbol voleybol savaş uzay oyunları 2 kişilik macera zeka oyunları yetenek spor dövüş 3D oyunlar kız oyunları webcam oyunları gibi daha bir çok oyundan oluşan listeyi görmek için içeriye buyrun..

Yorumlar

  1. internette online oyun oynamaktan hiç hoşlanmıyorum. hele facebookta. millet çılgınlar gibi facebookta oyun oynuyor, şaşkınlıkla bakıyorum onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk ve boş vakit meselesi. Çoğumuzun annesi tarla ekiyor mesela, ben bana kazak örmesini daha çok isterdim. Ama o da öyle mutlu oluyor. :)

      Sil
  2. Teşekkürler liste için. MMO oyunlarını tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim değerli yorumunuzu eksik etmediğiniz için. Paylaştığım bu oyunlar genellikle kısa vakit geçirmek için olan türden oyunlar zaten içerikte de bahsettim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?